Doorgaan naar artikel

Vandaag mochten Lars Ykema en Marit van der Veldt samen met Naomi van der Louw en Bob Younge van DDMA de gouden onderscheiding in de categorie B2B in ontvangst nemen bij de Dutch PR Awards.

Prachtige erkenning voor deze case, waarin we PR en stakeholderactivatie konden combineren om impact te maken. De strategie richtte zich op invloedrijke en grote voorlopers en de voordelen van certificeren. Doel was om zo snel mogelijk, zo groot mogelijke namen aan het project te binden, waardoor er een aanzuigende werking zou ontstaan.

Met deze lancering kwam de branche weer een stap dichterbij transparant reclamemaken middels zelfregulering. De doelstelling was om binnen een jaar 100 deelnemende influencers en vijf gecertificeerde adverteerders te hebben. Inmiddels hebben meer dan 1100 influencers hun certificaat behaald en zijn er veel grote adverteerders ingestapt die enkel nog met gecertificeerde influencers (gaan) werken: een droomresultaat! Op naar meer!

Lees de case hier!

Behoefte aan advies van onze experts over jouw issue?    
Terug naar boven
nl_NL