Doorgaan naar artikel

 Issuemaken

Op basis van goede informatie en de analyse daarvan, kan jouw organisatie een passend, maatschappelijk issue omarmen en op die manier groter maken en verder brengen.

Wij willen graag samen maatschappelijke issues op de kaart zetten, derden activeren rond dit issue en het maatschappelijke profiel van de organisatie aanscherpen. Dat kan op talloze manieren, maar wij adviseren en ondersteunen o.a. met betrekking tot maatschappelijke positionering van de organisatie, agendering van issues, opzetten en begeleiden van issue-allianties en coalities, stakeholderanalyse en -management, de pr- en mediastrategie en -uitvoering, of bijvoorbeeld een public-affairsstrategie.

14-150x150-1

Advisering over maatschappelijke positionering en/of profilering van een organisatie

15-150x150-1

Agenderen van maatschappelijke issues bij politiek en samenleving

8-150x150-2

Public relations, mediastrategie en uitvoering

17-150x150-1

Opzetten en begeleiden van issue-allianties, coalities en grassrootcampagnes

Ontwerp-zonder-titel-150x150-1

Issue Sprint: in vaste stappen van probleem naar oplossingen

Cases Issue maken

DDMA – Introductie Nederlands influencerregister | Persbenadering en Issuemaken

DDMA – Introductie Nederlands influencerregister | Persbenadering en Issuemaken  Influencermarketing is in korte tijd een volwassen en volwaardig kanaal geworden binnen de marketingwereld. Naast de immense mogelijkheden die het biedt…

Lees meer
Terug naar boven
nl_NL