Issuemaken
Op basis van goede informatie en de analyse daarvan, kan jouw organisatie een passend, maatschappelijk issue omarmen en op die manier groter maken en verder brengen.
Wij willen graag samen maatschappelijke issues op de kaart zetten, derden activeren rond dit issue en het maatschappelijke profiel van de organisatie aanscherpen. Dat kan op talloze manieren, maar wij adviseren en ondersteunen o.a. met betrekking tot maatschappelijke positionering van de organisatie, agendering van issues, opzetten en begeleiden van issue-allianties en coalities, stakeholderanalyse en -management, de pr- en mediastrategie en -uitvoering, of bijvoorbeeld een public-affairsstrategie.
Cases Issue maken
DDMA – Introductie Nederlands influencerregister | Persbenadering en Issuemaken
DDMA – Introductie Nederlands influencerregister | Persbenadering en Issuemaken Influencermarketing is in korte tijd een volwassen en volwaardig kanaal geworden binnen de marketingwereld. Naast de immense mogelijkheden die het biedt…