Doorgaan naar artikel

Museum van de Geest | Red de open geest!

Het Museum van de Geest maakt met kunst en cultuur mentale kwetsbaarheden bespreekbaar. 2024 stond voor een groot deel in het teken van financiële problemen en het vinden van extra financiering om het voortbestaan te garanderen. Issuemakers werkte mee aan de reddingscampagne ‘Red de Open Geest’. Van strategie tot en met de manifestatie op de Grote Markt in Haarlem.

Issuemaken | Betrokken adviseur: Lars Ykema
Geleverde diensten: strategie, PR, social media

Via media-artikelen, het uitgebreide netwerk van het museum en posts op social media werd het publiek en politiek gemotiveerd om het museum te bezoeken en/of op andere manieren te steunen. Met succes: de steun die het museum kreeg was immens. Vele donaties in de vorm van geld, tijd en harten onder de riem, zorgen ervoor dat het ook in 2025 open kan blijven!

Iedereen komt in zijn leven fases tegen dat het mentaal niet vanzelf gaat, voor sommigen zijn mentale kwetsbaarheden zelfs permanent. Een plek als dit museum, waarin je ziet dat je niet de enige bent met die problemen, waar je handvatten krijgt om beter voor jezelf of voor je naasten te zorgen, zijn belangrijker dan ooit. Gaat dat zien, gaat dat ervaren, want in 2025 staan twee waanzinnige tentoonstellingen gepland met Animal Therapy en Who Cares.  Lars Ykema (Issuemakers)

Meer informatie en resultaten:

Behoefte aan advies van onze experts over jouw issue?    
Terug naar boven
nl_NL