Doorgaan naar artikel

Issuemakers zoekt een managementassistent (24 uur per week, locatie Amstelveen)

Ben jij een organisatorisch talent die graag de spil is in een ambitieuze, dynamische, internationale en jonge werkomgeving? Heb jij een scherp oog voor detail, een proactieve instelling, kun je snel schakelen, goed organiseren en laat je je niet snel van de wijs brengen? Dan zoeken wij jou!

Issuemakers is een bureau voor strategische communicatie en public affairs. We werken op het snijvlak van politiek, communicatie, beleid en strategie. Met onze opdrachtgevers formuleren wij hun maatschappelijke ambities of scherpen we ze aan zodat zij positieve impact op de samenleving kunnen maken. We doen dat door issues te maken, te monitoren en te managen. Als onderdeel van de Rud Pedersen Group hebben we 650 collega’s door heel Europa in 19 vestigingen. We werken voor Nederlandse én Europese opdrachtgevers. Om onze groeiende organisatie te versterken, zoeken we een nieuwe collega die organisatorisch sterk is en als managementassistent zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Wat ga je doen?
Je bent de steun en toeverlaat van onze directeur en het aanspreekpunt voor het team op het gebied van HR en operationele zaken. Geen dag is hetzelfde! Je schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en houdt met gemak alle ballen in de lucht. Je ontvangt bezoekers, beantwoordt de telefoon, e-mail en post, en je ondersteunt de directeur op organisatorisch en secretarieel gebied.

  • Ondersteuning van de directeur op organisatorisch en secretarieel gebied
  • Plannen en coördineren van overleggen en bewaken van actiepunten
  • HR-werkzaamheden zoals verlofoverzichten maken en ziek- en betermeldingen verwerken
  • Gasten ontvangen en zorgen voor een warme en professionele uitstraling van ons kantoor
  • Agendabeheer, correspondentie en telefoonbeheer
  • Inkopen van kantoorartikelen en het bijhouden van onze ruimtes
  • Af en toe meewerken aan projecten, zoals het nakijken van een tekst voor de website

Wie ben jij?

  • Je hebt al minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol
  • Je bent een energiek organisatietalent, je bent graag de spin in het web, je hebt een gezonde dosis zelfstandigheid en neemt initiatief
  • Je bent leergierig, nauwkeurig en betrouwbaar, bent gemakkelijk in de omgang maar tegelijkertijd ook discreet en loyaal
  • Je bent sterk in plannen en organiseren, houdt overzicht en weet in een dynamische omgeving de juiste prioriteiten te stellen
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en kunt ook goed uit de voeten met Engels
  • Je kunt moeiteloos werken met Outlook, Teams, Word, PowerPoint en Excel van Microsoft Office

Wat hebben we te bieden?

  • Een afwisselende parttime functie voor 24 uur per week met veel verantwoordelijkheid en mogelijkheid om binnen je functie te groeien. Werktijden in overleg: we zijn daarbij flexibel
  • Werken bij een ambitieus en maatschappelijk betrokken bureau
  • Een jong en gedreven team met een collegiale werksfeer en korte lijnen
  • Contact met Europese collega’s
  • Standplaats is Stadshart Amstelveen
  • Een eerlijk salaris dat past bij je kennis en ervaring

Klinkt dit als jouw ideale baan? Ook als je twijfelt of je helemaal bij bovenstaande beschrijving past, nodigen we je van harte uit om te solliciteren. We zien jouw sollicitatiebrief en CV graag uiterlijk 12 april tegemoet. Mail je reactie naar en uiterlijk 17 april hoor je of je uitgenodigd wordt voor een gesprek. Wil je eerst nog wat vragen stellen? Dan kan natuurlijk, je kunt daarvoor bellen naar Marije Laffeber via 020-3455088.

Terug naar boven
nl_NL